Veelgestelde vragen

Om je goed van dienst te kunnen zijn, vertellen we je graag alles over onze dienstverlening. Zo kun je op onze website lezen wie we zijn, hoe we werken en waar je ons kunt vinden. Op deze pagina vind je daarnaast de meest gestelde vragen over onze diensten. Staat jouw vraag hier niet tussen? Of wil je een adviesgesprek inplannen? Neem dan contact op met een van onze winkels.

  • Algemeen

    • Welke merken voert Kitchen4All?
    • Wat zijn de algemene voorwaarden?
      • Onze algemene voorwaarden vind je terug op deze pagina. Heb je hier nog vragen over? Neem dan gerust contact met ons op!

    • Wordt mijn geplaatste order altijd thuis bezorgd?
      • Totaal orders worden altijd bij je thuis bezorgd. Zo hoef je zelf geen transport te organiseren.

    • Kan ik alleen producten kopen bij Kitchen4All of kan Kitchen4All ook de montage verzorgen?
      • Zowel het kopen van een keuken als de montage hiervan is bij ons mogelijk. Indien jezelf de montage verzorgt kunnen wij je alleen de producten leveren. Maar bij Kitchen4All kunnen wij alles voor je regelen zodat jezelf niets hoeft te doen. Behalve misschien een kopje koffie zetten voor de monteur natuurlijk. Bij ons worden de beste monteurs ingezet om ervoor te zorgen dat het gewenste resultaat bereikt wordt.

  • Adviesgesprek

    • Hoe moet ik me voorbereiden op een eerste adviesgesprek bij Kitchen4All?
      • Belangrijk is dat je de maten van de ruimte bij je hebt. Denk daarbij ook aan de hoogte van de ruimte, schuine kanten en eventuele ramen. Daarnaast geldt: hoe meer input, hoe beter! Heb je al ideeën over de stijl en indeling van de nieuwe keuken? Dan zijn we daar erg benieuwd naar! Ook als je hier nog geen ideeën over hebt komen we er zeker uit tijdens een adviesgesprek.

    • Kan ik bij Kitchen4All terecht voor een advies gesprek en een totaal advies op maat?
      • Je kunt bij ons terecht voor de aanschaf van losse artikelen, maar ook voor een totaal adviesgesprek. Uiteraard geheel vrijblijvend. Na een adviesgesprek weet je precies waar je aan toe bent en heb je altijd de beste prijs voor materiaal en montage.

    • Als ik een totaal adviesgesprek wil moet ik dan een afspraak maken?
      • Je hoeft bij ons geen afspraak te maken om vrijblijvend langs te komen in een van onze winkels. We raden het echter wel aan om een afspraak te maken. We kunnen dan namelijk tijd voor je reserveren zodat we een goed, volledig advies op maat kunnen aanbieden.

  • Betalen

    • Hoe zit het met de garantie?
      • Wij hanteren een garantietermijn van 5 jaar. Meer over garantie lees je op deze pagina.

    • Moet ik een aanbetaling doen?
      • Vraag in jouw winkel naar de geldende voorwaarden met betrekking tot aanbetalingen.

    • Kan ik producten retourneren?
      • Artikelen kunnen binnen 24 uur geretourneerd worden. Nadat wij de artikelen bij je bezorgd hebben, heb je dus uitgebreid de tijd om alles te controleren. Speciaal voor jou bestelde artikelen kunnen helaas niet retour.

  • Heb je een andere vraag?
    • Neem dan gerust contact op met de winkel bij jou in de buurt. Onze adviseurs staan je graag te woord!